Suosikit

Vastaa Winkin ja matkailuneuvonnan asiakaspalvelukyselyyn ja voita liput kaupunginorkesterin konserttiin

JULKAISTU 28.11.2023, 10.43

Luminen joulukuusi torilla. Lumisia puita ja rakennuksia taustalla sekä punertava taivas.

Lappeenrannan kaupungin asiakaspalvelukeskus Winkki kaupungintalolla sekä kaupungin matkailuneuvonta IsoKristiinassa neuvovat ja ohjaavat kuntalaisia ja matkailijoita kaupunkiin ja sen palveluihin sekä tapahtumiin liittyvissä asioissa.

 – Haluamme tuottaa helposti lähestyttävää, ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua, ja nyt kysymmekin, miten olemme onnistuneet, kertoo Lappeenrannan kaupungin asiakaspalvelukoordinaattori Sari Joronen.

Matkailuneuvonta neuvoo matkailijoiden ohella niin kansainvälisiä opiskelijoita kuin kuntalaisia vierailukohteiden tai oheisohjelmien suunnittelussa.

Winkin ja matkailuneuvonnan asiakaspalvelu kysely on auki nyt. Kysely on auki su 17.12. asti, ja siihen voi vastata täällä: https://response.questback.com/lappeenrannankaupunki/winkki2023

Winkki ja matkailuneuvonta avaavat yhteisen palvelupisteen pääkirjastolla, kun peruskorjattu kirjasto avataan vuonna 2025. Kyselyssä kartoitetaan myös asukkaiden ideoita ja toiveita koskien uutta palvelupistettä kirjastolla.

Tulosten yhteenveto julkaistaan vastausten käsittelyn jälkeen.

– Toivomme mahdollisimman monen Winkin sekä matkailuneuvonnan käyttäjän kertovan mielipiteensä vastaamalla kyselyyn, Joronen sanoo.

Kyselyyn vastanneiden, yhteystietonsa jättäneiden kesken arvotaan kaksi lippua Lappeenrannan kaupunginorkesterin konserttiin torstaina 18.1. klo 19 Lappeenranta-salissa. 18.1. konsertin ja kaupunginorkesterin kevään ohjelmisto julkaistaan joulukuussa.

Lisätiedot:

Asiakaspalvelukoordinaattori, Lappeenrannan kaupunki
Sari Joronen
040 661 5318
sari.joronen@lappeenranta.fi

Matkailu-, markkinointi- ja asiakaspalvelujohtaja, Lappeenrannan kaupunki
Mirka Rahman
040 849 9161
mirka.rahman@lappeenranta.fi