Suosikit

Asiakaspalvelukeskus Winkki pyytää asiakkailta palautetta toiminnastaan

JULKAISTU 1.2.2023, 14.18

Kaupungintalolla sijaitseva asiakaspalvelukeskus Winkki on palvellut kuntalaisia jo toistakymmentä vuotta. Winkin asiakaspalvelijat vastaavat päivittäin moninaisiin kysymyksiin ja kohtaavat ihmisiä kasvotusten ja eri palvelukanavissa. Koska asiakkaiden tyytyväisyys on toiminnan keskeinen tavoite, Winkki on avannut kyselyn palautetta ja kehittämisehdotuksia varten.

– Toteutimme vastaavan kyselyn kaksi vuotta sitten, kun Winkki täytti kymmenen vuotta, kertoo asiakasneuvontakoordinaattori Sari Joronen.

– Tällä seurantakyselyllä haluamme kuulla, kuinka olemme onnistuneet ja saada asiakkaiden kokemuksiin perustuvia ehdotuksia siitä, miten voisimme entisestään parantaa palveluamme.

Kysely on auki täällä. Vastausaikaa on 12.2. saakka ja tulosten yhteenveto julkaistaan vastausten käsittelyn jälkeen.

– Toivomme mahdollisimman monen Winkin käyttäjän kertovan mielipiteensä vastaamalla kyselyyn, Joronen sanoo.

Winkki lukuina

  • Vuonna 2022 Winkillä oli noin 23 000 asiakaskohtaamista.
  • Noin 40 % palvelusta oli kulttuuripalveluiden myyntiä, 50 % joukkoliikennettä ja 5 % muiden kaupungin toimintojen palveluja ja neuvontaa, ja 5 % muuta neuvonta.
  • Asiakkaista 75 % käy paikan päällä 25 % jakautuu sähköpostitse, puhelimitse ja chatin kautta otettaviin yhteyksiin.

Lisätiedot:

Asiakaspalvelukoordinaattori
Sari Joronen
040 661 5318
sari.joronen@lappeenranta.fi

Matkailu-, markkinointi- ja asiakaspalvelujohtaja
Mirka Rahman
040 849 9161
mirka.rahman@lappeenranta.fi