Imatran asiakaspalvelun muutto vaikuttaa joukkoliikenteen lipputuotteiden ostoon
Imatran kaupungintalolla oleva asiakaspalvelu muuttaa uusiin tiloihin marraskuussa. Muutto vaikuttaa tilapäisesti muun muassa joukkoliikenteen lipputuotteiden ostamiseen.
Muuton vuoksi asiakaspalvelu on kiinni to 20.11.–pe 21.11. Kyseisinä päivinä joukkoliikenteen lipputuotteita ei voi ostaa Imatran asiakaspalvelun kautta.
Kehotamme asiakkaita asioimaan Imatran kaupungin asiakaspalvelussa ennen muuttoa. Muuton aikana lipputuotteita voi ostaa Waltin verkkokaupassa tai muissa asiakaspalvelupisteissä.
Imatran kaupungin asiakaspalvelu avautuu uuden kaupungintalon tiloissa maanantaina 24.11. klo 9.00 osoitteessa Tainionkoskentie 14.
Lisätietoja:
Terhi Koski, joukkoliikennepäällikkö
Puh. 040 651 5599, terhi.koski@lappeenranta.fi